Veelgestelde vragen | Selecthuur
Dutch English

Veelgestelde vragen

Dat is vervelend! Waarschijnlijk is de e-mail met een activatielink niet goed doorgekomen. Stuur ons uw bestelnummer zodat wij u handmatig inloggegevens kunnen verstrekken.

Het bestelnummer staat op uw rekeningafschrift.

U kunt per email een uitschrijving aanvragen. U kunt ook uw lidmaatschap automatisch laten aflopen, deze wordt niet verlengt en hier worden ook geen kosten voor in rekening gebracht.

U kunt de optie kiezen om met ons te Whatsappen. Wij kunnen u op deze manier sneller van diens zijn en al uw vragen beantwoorden.

Wij zullen doorgaans uw vragen beantwoorden op werkdagen tussen 10.00 uur en 13.00 uur en van 14.00 uur tot en met 17.00 uur.

Het pakket/tarief dat u kunt kiezen kan afhankelijk zijn van de duur dat u woningzoekende bent.
Wij hebben hiervoor slechts drie opties geselecteerd.

€ 19,95  voor 1 maand
€ 39,96  voor 3 maanden
€ 49,95  voor 6 maanden 




Klik hier > https://www.selecthuur.nl/inschrijven om direct in te schrijven!
Vooral bij /outlook.com en bij /hotmail.com komen de berichten in de spambox terecht. U kunt deze daar bekijken.
Ja, je kan in je eigen account precies zien op welke woningen je hebt gereageerd.
U kunt onbeperkt reageren zolang uw lidmaatschap loopt.
Nee, uw lidmaatschap stopt zodra uw pakket verlopen is.
Nee, u betaalt éénmalig de inschrijfkosten.
Nee, u kunt niet reageren zonder in te schrijven op onze website.