Support | Selecthuur
Dutch English

Support

Kunt u niet inloggen of reageren?
Heeft u de onderstaande punten al gecontroleerd?

- Heeft u al een wachtwoord aangemaakt voor uw account via het inlog venster? Klik op:  https://www.selecthuur.nl/user/password om een nieuw wachtwoord in te stellen.
- Heeft u geen email gehad met instructies? Deze email kan ook in uw spamfolder staan, let daarom ook op uw spamfolder.
- Kunt u wel inloggen maar niet reageren? Dan is waarschijnlijk uw lidmaatschap verlopen en dient u een bestelling te plaatsen om weer gebruik te kunnen maken van uw account.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer zodat wij u direct kunnen helpen. Uw bestelnummer staat op uw afschrift.

U kunt met uw gebruikersnaam en e-mail inloggen.

Voor de gehele werkwijze kunt u uw bevestigingsmail doornemen van uw aanvraag. Ook hierbij uw spamfolder in de gaten houden.


Uitschrijven
U hoeft niet specifiek aan te geven dat u zich wilt uitschrijven. Uw pakket loopt automatisch af en wordt niet verlengt. U kunt weer gebruik maken van uw account als u hiervoor weer een pakket gekocht heeft. Indien u in aanmerking komt voor het retourneren van de inschrijfkosten, kunt u per onderstaand formulier contact met ons opnemen.


Klacht of opmerking
Indien u een klacht of suggestie heeft, kunt u deze bij ons aangeven. U kunt hiervoor op het tabblad ''klachten en suggesties'' klikken.


Chatbot
Wij vinden onze klantenservice erg belangrijk! Omdat u wellicht niet altijd binnen de openingstijden vragen heeft, dient u te wachten tot de eerst volgende werkdag. Dit vinden wij, voor u erg lang. Daarom hebben wij Boelly ingeschakeld die zoveel mogelijk vragen al voor u kunt beantwoorden.
Als u een chat opent op onze website-widget rechts onder in de website krijgt u een chatbot ''Boelly''. Onze chatbot zal u nog sneller helpen met het beantwoorden van uw vragen. Oók als wij niet aanwezig zijn worden uw vragen vanaf heden beantwoordt. Dit is natuurlijk erg handig! De chatbot kan u ook doorsturen naar een medewerker, dit is alleen mogelijk op werkdagen tot 16.30 uur. Onze chatbot moet nog veel leren maar kent al een hoop vragen en antwoorden om u zo goed mogelijk te begeleiden naar een oplossing of u te helpen met uw vraag!



Whatsapp
Wij hebben een extra stuk klantenservice toegevoegd. Namelijk de Whatsapp -service. Wij kunnen u vanaf heden sneller te woord staan met deze service.  Helaas kunt u niet naar dit telefoonnummer bellen.
Op werkdagen tot 16.30 uur zullen wij doorgaans uw vragen beantwoorden. Indien u na onze openingstijden een Whatsapp-bericht verstuurd, zullen wij deze de eerst volgende werkdag voor u beantwoorden.



Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
9.30 uur  t/m 13.00 uur  - 14.00 uur  t/m  17.00 uur

Zondag en zaterdag
Gesloten
 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Komt u er niet uit of heef u een andere vraag?

U kunt altijd bij onze FAQ's kijken of uw vraag en antwoord hier tussen zit. Indien uw vraag niet is beantwoordt, kunt u contact opnemen met ons via het onderstaande formulier.
Vergeet voor het opvragen van uw inloggegevens niet uw bestelnummer te vermelden. Zo kunnen wij u sneller helpen.